6 november 2014

Fashion wishlist november - H&M

Hoi!

November is here, dus dat is weer shoppen geblazen - vooral bij de H&M. Hun collectie voor de herfst en winter vind ik werkelijk fantastisch! Ik ben nogal een shopaholic en ik moet me dan ook vaak inhouden. Ik heb mijn 10 favoriete items voor deze maand verzameld en deel deze graag met jullie!



high waisted jeans €19,99 ~ trui €29,99 ~ peplumtop €14,99 ~ leren broek €29,99 ~ oorbellen €9,99 ~ bordeaux blouse €19,99 ~ paillettentop €29,99 ~ ruitjesblouse €19,99 ~ zwarte hakken €39,99 ~
bordeaux hakken €34,99
Ik weet dat niet iedereen dit mooi vindt, helemaal niet die trui. Ik vind hem echter zó fout, dat hij leuk is! Verder heeft de paillettentop misschien een hoog kerstgehalte, maar ik ben nogal dol op (mooie!) glitters in m'n kleding. Oh ja, de hakken vind ik prachtig, maar ik kan er niet op lopen. Desondanks heb ik ze toch maar in m'n favorietenlijstje geplaatst, je weet maar nooit in wat voor gekke bui ik in de H&M loop!

Ga zeker even een kijkje nemen in de webshop, het is de moeite waard! Well done, H&M!

x Suus


1 opmerking:

  1. haha wat een leuke wishlist vooral die bordeuxx blouse en die high wasted broek, Wil nu gelijk winkelen op h&m maar het no buy month.. Hoop dat ze hem dan nog hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen